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|Oc|CRASH_OVer disse:korben, paleio de marketing nem se deve comentar ou usar para avaliar companhia X ou Y... e pelo que vejo tu nao gostas mesmo é do marketing dele. E repito o que ja disse la tras, so liga a marketing quem é parvinho...
Este ano ja se ouviu 3 ou 4 casos do mesmo acontecer á X360... programadores a mudarem os seus projectos para a ps3
Ja agora gostava que me desses links desse suposto acontecimento que defendes (sony matar a dreamcast), ja me parece mito.
kidloco disse:Eu nao gosto de Sony mesmo...têm uma das piores relações preço/qualidade/oferta do mercado...seja qual for a peça.
Falo por experiência própria claro
nothing disse:Por experiência própria penso exactamente o contrário.
LEIPZIG SEES KONAMI DREAM TEAM DEBUT
Kojima and Takatsuka confirmed to present MGS 4 and PES 5
The Leipzig Games Convention will see Konami unveil two of its dream team developers with both Metal Gear Solid creator Hideo Kojima and Shingo 'Seabass' Takatsuka, producer on the all conquering Pro Evolution Soccer 5, teaming up to make it a German games convention to remember.
Kojima-san will be presenting the latest news and developments on MGS 4 and it is expected we'll see some first concrete details and maybe even a first actual gameplay glimpse on the new PS3 title. Kojima-san will be accompanied by Shinta Nojiri, director of Metal Gear Acid, so we may well also see a fleeting look at Metal Gear Acid 2 which is currently stealthing its way onto PSP.
Takatsuka-san will be making his European games show debut to give salivating Pro Evo fans their first glimpse of new gameplay and features of part five of the famous soccer series, which has been captivating us virtually every lunchtime since its launch last year.
Rest assured C&VG.com reporters will be on hand to bring you the latest from the show floor as Konami's development giants debut.
|Oc|CRASH_OVer disse:Nós os gamers..... Essa é boa, nós os gamers olhamos para os jogos, tu nao és gamer... das mais ouvidos a paleio de marketing do que aos feitos conseguidos. Depois dizes que odeias a sony. pudera... convem...
E ainda trazes praqui um artigo que de artigo nao tem nada e ainda chamas de interessante....
Aquilo sim é Spam... artigos sensacionalistas que levam Stickys em forums Xbox.
"noticia" + comentarios ridiculos sem fundamento = sensacionalismo...
enquanto trouxeres lixo desse praqui eu reservo-me ao direito de criticar...
e um gamer critica decisões oficiais, não marketing pre-guerra...
se achas que sou mau, imagina-me ir pro forum Xbox fazer quotes dos comentaros mais tristes do Allard e meter " " á frente... ups, mas tu ja fazes isso. Secalhar nao sou eu que dou a mais imagem de ser fanboy.
timber disse:Korben o Metal Gear Acid é muito fixe! Devias tentar. É mais táctico que os outros.
Korben_Dallas disse:Odeio a Sony? Onde é que me viste dizer isso? Lá estás tu a inventar cenas.
Para ti não há meio termo, ou um gajo se ajoelha e lambe as botas a uma companhia (ridículo) ou então é um fanboy. Infelizmente não consegues aceitar NADA que não seja em favor da Sony.
A concorrência para ti é sempre uma desilusão... és incapaz de ficar entusiasmado com algo que não seja criado pela Sony.
E sim comento tudo o que vier a público e que seja relacionado com jogos. Simplesmente porque me apetece.
Lixo? Epá se não gostas dos meus posts adiciona-me ao ignore que já não os vês. Se levam stickies em fóruns de XBOX isso pouco me interessa...
E fanboys há em TODO O LADO e metem TODOS NOJO! Dá uma volta pelos fóruns de PS/Nintendo que também deves encontrar belos exemplares.
Queres meter artigos do Allard e um epá be my guest. Se for ridículo tb me vou rir do artigo. Sou do SCP e isso não me impede de rir das barbaridades que o Dias da Cunha diz
Enfim estou farto de tentar explicar o meu ponto de vista a quem não está interessado em perceber. Sou um fanboy para ti? Óptimo.
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SCEE continues efforts to prevent importers from circumventing September PSP launch.
Sony's continued efforts to prevent European gamers from importing a PSP before the system's official September 1 launch across the pond are meeting with success. Online retailer Nuplayer Ltd. has lost its legal battle with Sony and will no longer sell imported versions of the portable gaming unit.
Nuplayer has been ordered to pay substantial costs and damages to Sony for bringing the case against the company and to hand over its remaining stock, details of sales, supplier data, and some customer data. SCEE claimed that the imported sales of the PSP console were undermining Sony Computer Entertainment Europe's marketing program for the console's scheduled launch
Sony to control 61% of the market
Strategy Analytics: Sony Will Win 61% Market Share In Next Generation Consoles
Tuesday July 19, 11:08 am ET
PS3 and Xbox 360 Critical To Digital Home Strategies of Microsoft and Sony
LONDON--(BUSINESS WIRE)--July 19, 2005--Sony, Microsoft and Nintendo will sell nearly 200 million next generation games consoles by 2012, according to Strategy Analytics, the global research and consulting company. According to a report released today titled "Games Consoles For The Digital Home: Assessing The Prospects For PS3, Xbox 360 And Revolution", Microsoft's Xbox 360 will present a serious challenge to Sony's dominance of the games console market and will lead the North American and European markets until 2007. But the PlayStation 3 (PS3) will eventually pull ahead if Sony ensures that its online experience matches that of the Xbox 360, and that its Cell processor technology meets its full potential to transform gaming into a near-video quality experience.
The report describes how both the PS3 and the Xbox 360 will become cornerstones of each company's digital home strategy. Sony will use the PS3 to help establish Blu-ray Disc and the Cell processor as mass market technologies. For Microsoft the Xbox 360 could secure a leading position for the home PC as a broadband digital media server.
"The Xbox 360 represents one of Microsoft's best hopes of controlling the digital home," notes David Mercer, Principal Analyst at Strategy Analytics. "The 2005 holiday season will be a make-or-break time not only for the Xbox 360, but also for Microsoft's wider digital home strategy."
The report predicts that Sony will sell 121.8 million PS3s worldwide through 2012. Sales of Xbox 360s are expected to reach 58.8 million and of Nintendo's Revolution nearly 18 million. Cumulative retail revenues for all consoles over this period will exceed $47bn.